.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌ رهبر انقلاب به دولت: با مردم، مستقیم حرف بزنید/به سال آخر به چشم وقت اضافی نگاه نکنید
کانال اخبار رهبرانقلاب/ رهبر انقلاب، امروز: هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکرد‌ها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت.

به گزارش شمال نیوز، رهبر انقلاب فرمودند: هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکرد‌ها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت.

هم دستاورد‌ها را بگویید، هم تنگنا‌ها را بگویید، هم آنچه را که توانستید انجام بدهید را بگویید، هم آنچه را که باید انجام میدادید و انجام نشده را بگویید.

با مردم مستقیم حرف بزنید تا آنجایی که ممکن است؛ این روز‌ها محدودیت هست لکن از طریق تلویزیون و با تماس‌های رو در رو با مردم برای آن‌ها توضیح بدهید.

 

رهبر انقلاب: از امروز سال آخر دولت شروع میشود؛ سال آخر از جهات مختلفی مهم است.

یک اهمیت سال آخر دولت این است که آخرین فرصت شما برای کار کردن برای ملت، کشور، خدا و اسلام است. این‌جور نباید تصور کرد که یکسال چیزی نیست، نه یکسال خیلی زمان است. یکسال سه‌تا صد روز به اضافه‌ی یک شصت و پنج روز است، یعنی بنابراین زمان کمی برای کار نیست.

 

به سال آخر به چشم وقت اضافی نگاه نکنید

 

رهبر انقلاب: اهمیت دیگر سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید، بگذارید با نام نیک، با تشکر از شما یاد بشود: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی، یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل 44 کارهای ماندگار است، کارهای اساسی است که برای بعد باقی میماند.

در این سال کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده، سعی بشود تمام بشود. قول ششصد هزار واحد مسکونی ، طرحهای در دست افتتاح وزارت نیرو، سیاست پالایشگاه‌سازی ، اقداماتی که در مورد شرکتهای دانش‌بنیان شروع شده ، اقدامات مربوط به نظام سلامت مخصوصاً در مواجهه‌ی با کرونا، و مسئله‌ِی افزایش تولیدات کشاورزی که قول داده شده را ادامه بدهید و با جدیّت دنبال کنید.

به‌هیچ وجه نباید به صورت وقت اضافی به سال آخر نگاه کرد.

 

بسیاری از موانع تولید، در داخل کشور است اینها را رفع کنید

 

 رهبر انقلاب: مسئله‌ی #تولید کلید اصلی است برای اشتغال، برای #معیشت، برای کاهش تورم، برای ایجاد ارزش پول ملی. تولید واقعاً مادر همه‌ی اینها است. هرچه میتوانیم در مورد تولید بایستی کار کنیم.

 

موانع تولید را برطرف کنید. بسیاری از این موانع در درون کشور است مانند: مسئله‌ی واردات بی‌رویه، مشکلات قطعات، ناهماهنگیها در بخشهای پایین دستی و مسله مجوزها

 

واردات بی‌رویه چیز خطرناک و مهمی است. گاهی این واردات، واردات لوکس است یعنی هیچ نیاز بهش نیست؛ شنیدم که برای واردات یک نوع گوشی لوکس آمریکایی در سال ۹۸ حدود نیم میلیارد دلار مصرف شده. البته بخش خصوصی این کار را میکند، منتها دولت بایستی جلوی این را بگیرد.

 

از امروز سال آخر دولت شروع میشود. آخرین فرصت شما برای کار کردن برای ملت، کشور، خدا و اسلام است. نباید تصور کرد که یکسال چیزی نیست؛ یکسال، سه‌ تا ۱۰۰ روز به اضافه‌ یک ۶۵ روز است. بنابراین زمان کمی برای کار نیست.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.